Wij maken gebruik van de kracht van de organisatie om innovaties te maken, te testen en te implementeren.

Directie geeft toelichting van de nieuwe plannen aan de financier tijdens een game van The Millennial Consult

THE WHY-GAME.

Op een speelse manier bepalen we HET WAAROM van de organisatie. Dit doen we door HET WAAROM van de medewerkers naar boven te halen en deze te koppelen aan de organisatie.

Presentatie ondernemers

THE PURPOSE GAME.

In de purpose game komt het team of de organisatie achter de zingeving en doordat het direct in de praktijk wordt toegepast, kan hier gemakkelijk draagvlak voor worden gecreëerd.

Strategy Game

THE STRATEGY-GAME.

Onder grote tijdsdruk groeperen we groepen met dezelfde visie met een kaartspel, wat een bedrijfsmissie formuleert. Met een talentkaartspel worden teamrollen bepaald. Na het invullen van de Value Canvas, pitchen de groepen hun strategie, in competitie

Breng de why of purpose van de organisatie direct in de praktijk met een businessgame.

De WHY of Purpose is in deze tijd één van de belangrijkste krachten van een bedrijf. Hiermee kan de klant maar vooral ook juist de mensen binnen de organisatie geïnspireerd worden.

TEC Europe is partner van de Millennial Consult
Whello is klant bij The Millennial Consult
Haagse Hogeschool is klant bij The Millennial Consult
Oracle heeft een 24h Callenge van TEC Europe gehost
Mindelevator is klant bij The Millennial Consult
The Millennial Consult is gehuisvest in De Comapgnie